piątek, 1 stycznia 2021

Makijaż sylwestrowy






 Witam

 Was serdecznie Kochani i na wstępie chciałabym złożyć Wam życzenia aby ten Nowy Rok przyniósł samo szczęście. Życzę Wam abyście zrealizowali wszystkie cele, których nie udało się osiągnąć w 2020r. Obyśmy jak najszybciej wrócili do normalności. I tradycyjnie dużo zdrowia, pieniędzy i spełnienia wszystkiego o czym marzycie. 







Tak pożegnałam stary i przywitałam Nowy Rok, który, mam nadzieję, będzie dla nas wszystkich łaskawszy.
Włosy są zafalowane, użyłam do tego wielofunkcyjnego urządzenia do stylizacji włosów BaByliss o którym w niedługim czasie zamierzam napisać recenzje. I zdradzę tylko tyle, że był to zakupowy strzał w 10 
W makijażu postawiłam na kolor i błysk.Jest to w końcu jedna z takich nocy kiedy możemy zaszaleć z makijażem i na wiele sobie pozwolić. 
A Wy lubicie takie kolorowe oko czy jednak stawiacie na bardziej neutralne kolorki? Dajcie znać co sądzicie o moim makijażu.
Pozdrawiam 






5 komentarzy:

  1. Jaki cudowny kolorowy makijaż. Chciałabym sie kiedys w takim zobaczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zdecydowanie dominują delikatne makijaże. Uwielbiam odcienie nude :)
    Wszelkiej pomyślności w 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatne w kolorach nude też bardzo lubię.Dziękuję bardzo i wzajemnie.

      Usuń
  3. Taki rajski ptak, kiedyś lubiłam takie kolorowe makijaże. Teraz bardziej stawiam na takie bardziej stonowane z delikatną domieszką jakiegoś koloru na środkowej części oka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, taki kolorowy! Nigdy nie miałam takich cieni, żeby się pobawić kolorami na oczach :(

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.