niedziela, 7 kwietnia 2013

Schauma kids szampon dla dzieci z odżywką

Pogoda dziś dopisywała.Ptaszki śpiewały,słoneczko świeciło i oby tak dalej :) Od razu człowiekowi humor się poprawia i chęć do działania jakaś większa :D

Wy też tak macie?

Chce Wam dziś zaprezentować szampon dla dzieci Schauma kids z odżywką firmy Schwarzkopf.

Oczywiście do zakupu skusiło mnie to cudne opakowanie ale i chęć poprawienia kondycji włosów swojej córci bo po przebytej anemii ich stan się pogorszył. 

Czy teraz jest lepiej?
Przeczytajcie :)



 Informacja od producenta:







Skład:





Opakowanie:
prześliczne,z grafiką wróżki-wprost dla małej księżniczki.Poręczne i wygodne.




Otwarcie:
dość wygodne,na "klik" łatwo się otwiera i zamyka. Otworek też jest odpowiedni.








Konsystencja:
żelowa,dość gęsta,przezroczysta.Świetnie się pieni przez co szampon jest bardzo wydajny.




Zapach:
producent na opakowaniu podaje,że jest on delikatny i owocowy-nic podobnego.Zapach absolutnie nie przypomina mi owocowego.Jest delikatny ale dość chemiczny.

Moja opinia:
zawiodłam się na tym kosmetyku niestety.Ma oczywiście plusy takie jak:piękne opakowanie,poręczne.Odpowiednie otwarcie i konsystencje.Jest bardzo wydajny i nie powoduje żadnych podrażnień ani nie wysusza skóry ale...moja córcia ma włosy do pasa a kosmetyk je plącze i zamiast ułatwiać rozczesywanie poprostu je utrudnia. Dodatkowo jest go ciężko wypłukać z włosów. Zapach jest kiepski i wcale nie przypomina owocowego a do tego jest chemiczny. 
Liczyłam też na chociaż delikatną poprawę kondycji włosów ale nic z tego.
Raczej więcej nie kupię i też nie polecam.

Szkoda,że tak śliczne opakowanie ma tak kiepską zawartość.Jak narazie GARNIER  nie ma sobie równego.

Moja ocena: 3/5

14 komentarzy:

  1. Opakowanie rzeczywiście śliczne, szkoda, że działanie kiepskie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze zalecenie w sposobie użycia "Nie pić" :P hehe Widać produkt im nie wyszedł i postawili na ładne opakowanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ale to tylko sztuka "na raz" bo jak ktoś się pozna to nie kupi więcej.

      Usuń
  3. Nie używaliśmy, ale opakowanie dla prawdziwych księżniczek :)
    Odpisałam :) Ja z kolei nie mam zielonego pojęcia jak zrobić nagłówek. Twój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Niestety bawiłam się z nim chyba ze 2 h...

      Usuń
  4. O a myślałam, że tak ładne opakowanie, kryje w sobie lepszy produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbialam produkty tego typu jak bylam mala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda mała dziewczynka chyba uwielbia takie "wynalazki"

      Usuń
  6. Ja nie rozumiem takich firm które podnoszą jakość opakowań kosztem jakości produktu.
    Mam nadzieje, że Twoja córeczka ma się lepiej.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Maju,ma się lepiej.

      Ja też działania tych firm absolutnie nie rozumiem ..

      Usuń
  7. Świetne opakowanie, ja nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.