środa, 10 kwietnia 2013

Sensique odżywka/utwardzacz do paznokci Hardener

Nie będę się dziś za bardzo rozpisywać.Chciałam Wam pokazać odżywkę/utwardzacz do paznokci firmy Sensique który kupiłam w Naturze za nie całe 8 zł 12 ml.Producent informuje z jednej strony,że jest to utwardzacz a z drugiej,że odżywka.Więc doszłam do wniosku,że jest to odżywczy utwardzacz :D







Kilka słów od producenta z opakowania:






Opakowanie i pędzelek:
jest to szklana buteleczka 12 ml standardowa.Pędzelek jest całkiem wygodny,dobrze się aplikuje kosmetyk choć jest on dość rzadki-trzeba nadmiar z pędzelka zetrzeć o otworek aby nam nic nie kapało.






Kolor:
jest jak na zdjęciu-taki jakby akwamaryna i na paznokciach sprawia wrażenie jakby były delikatnie sine.
Ale odżywkę można nakładać pod lakier więc myślę,że to nie jest jakiś duży minus.







Moja opinia:
szczerze mówiąc nie spodziewałam się cudów po odżywce która nie zawiera formaldehydu.Ta substancja jest mi niezbędna aby paznokcie były twarde i się nie łamały. Odżywka chroni jedynie przed substancjami chemicznymi,może delikatnie odżywia i nie wysusza skórek. Moje paznokcie zaś nadal są miękkie,łamią się i zadzierają. 
Jest to kosmetyk dla kobiet które mają mocne pazurki a jedynie chciały by je trochę odżywić-nie dla mnie.
Odżywka szybko wysycha,jest wydajna i jej plusem jest też to,że można stosować na nią lakier.


Moja ocena: 3/5



Kosmetyk przetestowałam w ramach akcji Malinki.


Akcja została przedłużona do 15 kwietnia więc zapraszam Wszystkich do udziału :)



8 komentarzy:

  1. te odżywki to są, żeby być, a tak naprawdę nic nie robią:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niska ocena.. Chyba będę omijać te odżywki. Szkoda, bo ciekawie się zapowiadały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji ich testować, ale widzę, że nic nie straciłam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem średnio zadowolona z tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepskie są i tyle.Dosłownie żadnych widocznych efektów :/

      Usuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.