niedziela, 26 lipca 2015

Nieoszlifowany diament czyli odżywka do włosów Bebeauty




Wiele razy na nią spoglądałam...wiele razy kolo niej przeszłam ale kupiłam dopiero nie dawno...Odżywka Bebeauty za jedyne 4,99 zł!!! Dostępna w Biedronce.
Czy może być dobra? Jak sądzicie? A może używałyście? Czy tak samo jak ja przechodziłyście obok niej bez zainteresowania?Zapraszam na recenzje :)







Informacje z opakowania+skład



Opakowanie:wydaje się dość proste.W kolorach różu,szarości,czerni i bieli.Stawiane "do góry nogami" aby kosmetyk dobrze spłynął. Zamykane na "klik" łatwo się otwiera i zamyka bez łamania paznokci. Otworek w sam raz-nie za duży i nie za mały,pozwala na wydobycie odpowiedniej ilości kosmetyku.






Konsystencja i zapach: hmm...zastanawiam się jak by określić tą konsystencję-nie za sztywna,nie za gęsta ale też nie za rzadka,nie spływa z włosów.
Zapach może nie jest tak cudowny,że nasze zmysły wpadają w obłęd ale jest całkiem przyzwoity,słodki.Nie wiem dlaczego ale kojarzy mi się z salonem fryzjerskim :)



Moja opinia: działanie tej odżywki śmiało mogę porównać np.do czarnego Glisskura..Obydwie odżywki różnią się jedynie ceną,zapachem i konsystencją. Odżywka nie spływa z włosów,bardzo dobrze się wypłukuje.Producent informuje aby potrzymać kilka minut na włosach ale ja wam gwarantuje,że wystarcza dosłownie kilkanaście sekund! No w końcu to nie maska tylko odżywka.Włosy po niej się bardzo dobrze rozczesują,nie elektryzują. Odżywka sprawia,że włosy są gładkie i miękkie. O nawilżeniu nie wspominam ponieważ mam wrażenie,iż moje rozjaśniane włosy są tak suche,że nic nie da rady ich nawilżyć a szczególnie końcówek. Odżywka nie przyspiesza przetłuszczania się włosów. Nie utrudnia ich układania. Kosmetyk jest również dość wydajny. Używałam również wariantu do włosów suchych i zniszczonych który także świetnie się sprawdził. Ode mnie odżywka zasłużyła na solidne 5 :) Jak za taką cenę to na prawdę rewelacyjny kosmetyk! A Wy używałyście? Jakie kosmetyki z serii Bebeauty polecicie???

7 komentarzy:

  1. U mnie czarny Glisskur się nie sprawdził, więc pewnie i ta odżywka z moimi włosami sie nie polubi. Mi jakoś po kosmetyki do biedronki nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jeden kosmetyk nie zadowoli wszystkich bo każdemu odpowiada coś innego. Mnie ta odżywka bardzo zaskoczyła :)

      Usuń
  2. lubię odżywki gliss kur, więc i pewnie tą bym polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię odżywki GlissKur ale w sprayu a z Bebeauty jeszcze nie miałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wnikam w sprayu bo zrazilam się odżywką dwufazową Isana :/

      Usuń
  4. Właśnie kupiłam.. REWELACJA!!! Glisskur bardzo wysusza moje włosy, ta odżywka jest idealna. Włosy gładkie, miękkie i piękniejsza pachną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.