wtorek, 28 lipca 2015

Joanna Styling Effect lakier do włosów bardzo mocny




Witam was serdecznie :) Mój dzisiejszy dzień w pracy bardzo szybko minął więc mam troszkę czasu na napisanie posta :) Jakiś czas temu wspominałam Wam o nagrodzie jaką dostałam w konkursie "Na dzień mamy" Na FB profil Laboratorium Kosmetyczne Joanna Lakier już przetestowałam więc mogę napisać o nim co nie co :)


Styling Effect to kompleksowa, nowoczesna linia produktów do stylizacji włosów. W gamie znajdują się produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, a także do stylizacji loków. Ich różnorodność sprawia, że każdy znajdzie tu kosmetyk dla siebie. Zobacz, który produkt odpowiada Twoim potrzebom!


Od producenta:Lakier bardzo mocny to doskonała propozycja dla osób lubiących superutrwalenie fryzury.Zapewnia trwałość i połysk oraz nadaje elastyczność i lekkość.Zawiera keratynę i aktywne składniki chroniące włosy przed przesuszeniem.Lakier nie skleja i nie wysusza włosów oraz daje się łatwo wyczesać.

Stosowanie:Rozpylić na ułożone włosy z odległości ok 20-30 cm.

Pojemność 250 ml.




Opakowanie i dozownik: Utrzymane w srebrnym kolorze,dość proste,ładnie się prezentuje.Stabilnie stoi na półce.Dozownik wystarczy delikatnie nacisnąć nie trzeba się siłować.






Moja opinia: lakieru używałam głównie do utrwalania loczków zrobionych prostownicą.Tak kochani-wiem bardzo dobrze jak to niszczy włosy ale nie robię tego często.Wiecie a może i nie wiecie jak delikatne są loczki zrobione prostownicą.Bez utrwalenia już po chwili zaczynają się prostować.Dzięki lakierowi fryzura trzymała się prawie przez cały dzień.Mówię tu o normalnych warunkach pogodowych bez upału i nadmiernej wilgoci. W warunkach ekstremalnych czyli przy temperaturze powyżej 30'C gdzie włosy ocierały się ciągle o spocony kark i w dodatku zostały przygniecione podczas jazdy autem fryzura trzymała się ładnie ok 4-5 h.Włosy mam śedniej grubości,na długość mniej więcej zapięcia od biustonosza.Myślę,że solidne upięcie nawet w takich ekstremalnych warunkach trzymało by się cały dzień. Ponieważ moje włosy ogólnie są bardzo suche nie wypowiadam się na temat wysuszenia przez lakier ponieważ ciężko mi to ocenić i nie chce pleść głupot. Łupieżu nie dostałam.Włosy się nie połamały-moja fryzjerka zawsze mi powtarza aby nie rozczesywać włosów po lakierze tylko od razu pod wode :) Fryzura nie jest "sztywna" włosy są elastyczne.Jedyne czego nie zauważyłam to połysk który producent obiecuje. Nie wiem ile lakier kosztuje ale wydaje mi się,że nie jest drogi pewnie nawet 10 zł nie kosztuje a jest na prawdę całkiem dobry tak jak reszta kosmetyków Joanny.Ode mnie lakier dostaje solidne 5!! Polecam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Ja nie używam lakierów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nie wychodzą loczki zrobione prostownicą:( a lakieru do włosów używam baaaaaaardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podpatrzyłam jak dziewczyny na YT robią loczki a wcześniej zupełnie inaczej sie do tego zabierałam i też mi nie wychodziły :(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. O właśnie, możesz polecić jakiś filmik gdzie jest to pokazane dobrze? Bo ja jakaś niekumata jestem ;)

      Usuń
    4. Proszę link :) https://www.youtube.com/watch?v=eBeqUJeuick

      Usuń
    5. Tutaj jest lepszy https://www.youtube.com/watch?v=X1_mW0hmKZM

      Usuń
  3. Rzadko używam lakierów bo nie wychodzi mi robienie loków... ale próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana i bardzo dobrze! Pamietaj-praktyka czyni mistrza,wiem coś o tym :)

      Usuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.