niedziela, 14 lipca 2013

Garnier Doux dla dzieci z zielonym jabłkiem i kiwi



Dopiero co skończył się dla mnie dość ciężki tydzień w pracy a tu weekend już zleciał nawet nie wiem kiedy i znowu zaczyna się nowy tydzień...i znowu ciężki :/ 

O tym szamponie pisałam Wam już wcześniej  KLIK w wersji z morelą i bawełną która sprawdziła się świetnie a teraz przyszedł czas na jabłko i kiwi :)



250 ml cena ok 7-8 zł





Informacja od producenta:






Skład:




Opakowanie:
przeźroczysta butelka,dzięki czemu można bez problemu kontrolować ilość kosmetyku.Dość poręczna.Utrzymana w zielonych barwach.Bardzo przyjemna dla oka :)





Otwarcie:
i tutaj małe minusy a mianowicie otwarcie typu "klik" dość ciężko się otwiera i można połamać paznokcie.Otworek jest dość duży ale ponieważ szampon jest gęsty nie wylewa się go za dużo.








Konsystencja:
dość gęsta,przeźroczysta,bezbarwna.



Zapach:
hm...niby panie troszkę i jabłkiem i kiwi ale zapach jest jakiś taki inny.Ciężko go określić konkretnie.Jest dość słodki ale nie mdlący.Moim zdaniem w sam raz dla dzieci i dla dorosłych.Na włosach nie utzrymuje się zbyt długo.

Wydajność:
szampon ponieważ ma gęstą konsystencję i świetnie się pieni jest bardzo wydajny.Wystarczy nałożyć nie dużą ilość aby zrobić MEGA pianę nawet na długich włosach.

Moja opinia:
uwielbiam ten szampon głównie za to,że świetnie wypłukuje się z długich włosów mojej córki i ich nie plącze.Bez większego problemu mogę je rozczesać.Dodatkowo skład jest całkiem ok i nie zawiera PARABENÓW.
Szampon świetnie się pieni,dobrze usuwa wszelkie zanieczyszczenia.Nie szczypie w oczy,słodko pachnie choć zapach ten nie utrzymuje się za długo na włosach.Włoski długo pozostają świeże i nie przetłuszczają się.Są miękkie i miłe w dotyku,nie elektryzują się.Szampon nie spowodował żadnych podrażnień ani nie uczulił.Butelka ładna,poręczna choć szampon mógły by się "lżej" otwierać.Większych zażutów nie mam.Szkoda,że są dostępne tylko dwa warianty :/

Moja ocena 5/5



A Wy używałyście tego szampou??
Jakie macie zdanie?
A może polecicie coś fajnego do mycia dlugich włosów dziecka???

14 komentarzy:

  1. nie jestem już dzieckiem (niestety), ale mam długie włosy i dość często szampony plączą mi je niemiłosiernie - może powinnam spróbować takiego dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej córki to jest duży problem a z tym szamponem go nie ma :) Polecam,może się sprawdzi :)

      Usuń
  2. nie używałam, mam poplątane włosy.. Już druga pozytywna opinia tego szamponu, więc na pewno go kupię!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. U mnie nie bardzo się sprawdziła. A ten szampon z awokado to w ogóle do d...

      Usuń
  4. Ciekawe, może się skuszę - ta seria łapie wiele pochlebnych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam małą literówkę ;) "hm...niby panie troszkę i jabłkiem i kiwi"

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ;)
    zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    joanna-giovanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym coś poczytała na twoim blogu, ale dość niechlujnie podchodzisz do pisania. Wszędzie literówki, brak spacji po zdaniu, fioletowy kolor czcionki - to wszystko utrudnia czytanie :/ Zainstaluj mozillę, jeśli masz problem z pisaniem, podkreśli ci błędy. Wierz mi, że dużo milej się czyta zadbane blogi, niż takie notki, które wyglądają jak pisane "na kolanie". Czcionka komentarzy może jest i ładna, ale czytelność tekstu mocno przez to spada. Może postaw na klasykę?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey There. I found your blog using bing. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your usefull information. Thanks for the post.mortgage banker new york
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o nim czytamy... nie wiedzieliśmy o takim szamponie dla dzieciaków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego szamponu. Tnz w ogóle tej marki nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.