poniedziałek, 15 września 2014

Powrót do pisania bloga?

Ostatni post napisałam ponad rok temu...wiem ...wiem...zaniedbałam bardzo swojego bloga ale...
W tym czasie akurat zmieniłam prace.Córka zaczęła naukę w szkole a teraz już chodzi od września do pierwszej klasy.Czasu na bloga i ulubioną Banglę było a raczej nie było wcale :( Teraz zaczęłam za tym tęsknić,za pstrykaniem fotek i ogólnie za Waszymi blogami chociaż od czasu do czasu wchodziłam i czytałam Wasze posty.
Zaczynam się zastanawiać nad powrotem...
Ale co z tego wyjdzie?
Czy będzie czas?
Zobaczymy :)

Pozdrawiam Was serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Witaj Paulinko po tak długiej przerwie. Czasem trzeba odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze czekać będziemy na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.