sobota, 26 stycznia 2013

Pollena Savona SZAMPON FAMILIJNY

A teraz coś o włoskach :D



Słówko od producenta:

Uniwersalny szampon dla całej rodziny.
- Łagodny dla włosów i skóry głowy.
- pH neutralne dla skóry.
- Testowany dermatologicznie.

Skład: Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Polyquaternium 7, Parfum (Hexyl Cinnamal), Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.








Szampon ten jest w moim domu od zawsze.Pamiętam tę niebieską butelkę jeszcze z dzieciństwa.Postanowiłam od stycznia zmienić szampon na coś "lżejszego" i przede wszystkim bez silikonów. Szampon ten ma bardzo prosty skład;nie zawiera ani silikonów ani parabenów.
Zawiera natomiast SLES  (sodium laureth sulfate) ale substancja ta jest o wiele delikatniejsza dla nas przez co kosmetyk słabiej się pieni.

Konsystencja:przezroczysta,rzadka ale nie lejąca się bardzo.

Wydajność:ponieważ kosmetyk słabo się pieni nakładam dużo więcej na włosy co niestety zmniejsza wydajność ale za to niska cena ok 4 zł rekompensuje to :)

Opakowanie:butelka 500 ml zakręcana-nie wygodna lepsze byłoby zamknięcie na "klik"

Moja opinia:kosmetyk ma przyjemny,delikatny zapach.Słabo się pieni ale wystarczy nałożyć większą ilość.
Kosmetyk dobrze myje skórę głowy i włosy ale z uwagi na to,że jest dość delikatny podejrzewam,że nie poradził by sobie np. z olejami
na szczęści jeszcze nie olejuję więc nie mam tego problemu.
Szampon nigdy,nawet po długim stosowaniu nie spowodował u mnie łupieżu ani żadnych podrażnień.Co prawda trochę plącze włosy ale bez przesady.Dobrze się wypłukuje.
Jest to kosmetyk dobry dla całej rodziny.

Moja ocena 5/5


6 komentarzy:

  1. Jakoś zawsze się przed Familijnymi produktami, ciekawe jak wygląda pod względem składu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest wyżej :)
      Bardzo prosty;bez silikonów,zawiera SLES

      Usuń
  2. Jak dla mnie nie ze wzgledu na sklad ja zostaje wierna kosmetykom sukin to moj ideal pod wzgledem skladu

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam rumiankowego i radzi sobie nawet z olejami, a włosy są świeższe dłużej niż po szamponach drogeryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklad jest fatalny! Szczególnie dwa ostatnie konserwanty sa bardz bardzo uczulajace i wycofywabe na świecie. Powoduja wielkie egzemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z tym. Ten szampon uratował moje włosy. Skład świetny

      Usuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.