poniedziałek, 28 stycznia 2013

LIRENE DERMOPROGRAM Parafinowy krem do rąk i paznokci

 I oczywiście znowu krem do rąk,pewnie już Wam się do znudziło :)
Z uwagi na to,że mamy zimę moje dłonie chłoną go jeszcze więcej ale wcale nie mniej niż latem :) Staram się mieć krem zawsze przy sobie... I oto przedstawiam Wam parafinowy krem od Lirene który "dorwałam" w promocji za 6,99 zł :) w Naturze




Od producenta:
Krem polecany jest do pielęgnacji skóry suchej oraz do wzmocnienia paznokci. Skutecznie likwiduje szorstkość naskórka dzięki Formule Parafinowej o właściwościach odżywczych, ochraniających płaszcz lipidowy skóry.
Parafina stała – nawilża i zatrzymuje wilgoć w skórze.
Olej parafinowy – nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
Biotyna (witamina H) – utrzymuje prawidłowy stan skóry. Zapobiega szorstkości i suchości skóry.
Niacyna (witamina B3, wit. PP) – przyspiesza proces regeneracji skóry.
Krem szybko się wchłania pozostawiając na skórze ochronny film.
Przy skłonności do uporczywego pierzchnięcia naskórka stosować krem jako stałą, systematyczną pielęgnację dłoni. 


Skład:
Całkiem przyjemny-już na drugim miejscu widnieje parafina :)
Niestety w składzie jest też Dimethicone ale szukanie kosmetyku bez niego w składzie to strata czasu.No i oczywiście mamy też jeden paraben-Methylparaben-niby bezpieczny.


Opakowanie:

Wygodna tubka stawiana "do góry nogami" zamknięcie na klik-łatwo otworzyć i zamknąć.




Konsystencja:

na pierwszy rzut oka wydaje się być gęsta ale to tylko pozory.Krem jest bardzo lekki i nie tłusty,po nasmarowaniu dłoni krem robi się rzadki i ma się wrażenie jakby się ręce zanurzyło w wodzie Krem nie pozostawia tłustego filmu ale ochronną warstwę.Wystarcza bardzo niewielka ilość-sporo mniejsza niż na zdjęciu.Bardzo szybko się wchłania.




Moja opinia:kosmetyk dobrze nawilża dłonie,nie jest zbyt tłusty.Dobrze się rozprowadza,szybko wchłania i pozostawia dłonie delikatne,nawilżone i miłe w dotyku.Kosmetyk jest tani i wydajny a do tego ma przyjemny,świeży zapach który pozostaje na dłoniach.

Na pewno jest to krem który śmiało mogę polecić.

Moja ocena :5/5

5 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię kremy do rąk Lirene

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go ostatnio w sklepie..teraz żałuję, że nie kupiłam do testów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam ale widzę, że warto :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.