niedziela, 7 lipca 2013

Ocean Friends musująca pastylka do kąpieli (Valdi Spectrum Group)



Witam Was serdecznie w to niedzielne,słoneczne przedpołudnie.Ostatnie chwile relaksu i jutro znowu do pracy..ech...przydałby się jakiś dłuższy urlop :)

Dziś napiszę kilka słów o pastylce do kąpieli dla dzieci która wpadła do koszyczka w Rossmanie.



1 pastylka 40 gr 1,99 zł






 Tak wygląda pastylka po wyjęciu z opakowania,jest to całkiem spory 40 gramowy krążek koloru jasnoróżowego.




Skład i kilka informacji od producenta:
Nie jest tego zbyt wiele ale zawsze coś.




Tak wygląda pokruszona pastylka 



Moja opinia:
pastylka po wyjęciu z opakowania pachnie dość delikatnie.W kontakcie z wodą zapach staje się bardziej intensywny,pastylka musuje barwiąc wodę na różowo.Niestety nie zrobiłam zdjęć w wodzie ale żadnego WOW moim zdaniem nie było.Pastylka ładnie pachnie (chyba truskawkami) ale nie jakoś cudownie i bardzo intensywnie.Jakiegoś specjalnego nawilżenia skóry dziecka też nie zauważyłam.Co prawda dla dziecka taka pastylka to jest atrakcja w kąpieli i kolorowa woda ale mnie niczym specjalnym te krążki nie zachwyciły. Nie spowodowały żadnych uczuleń ani nie podrażniły skóry dzieci.Nad ponownym zakupem to się raczej zastanowię.
A teraz moje drogie zmykam na obiad :D

Moja ocena 3/5

A czy Wy używałyście tych pastylek??
Co sądzicie?

4 komentarze:

  1. nigdy nie miałam takiego produkty ale mają słodkie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznego :* Najważniejsze, że nie uczuliła delikatnej skóry dzieciaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne i ciekawe opakowanie ;) najważniejsze, żeby nie uczulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam.. Ale skoro taka tania, to bym się skusiła!!:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.