sobota, 28 października 2017

Makijaże "hlejołinowe" moje propozycje

Witam Was serdecznie.
Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma propozycjami makijażu na halloween.Jest to mój ulubiony okres,mogę sobie poszaleć z makijażem.
Pierwsza propozycja to opcja dość delikatna jak widać,jest to clawn. Wersja delikatna dla tych którzy nie lubią widoku sztucznych ran i krwi.Ja do tych osób nie należę,robienie ran i krwi to dla mnie najlepsza zabawa :)







Kolejna propozycja jest to "puszka w oku" Tak serio to praktycznie wszystko czego potrzebujecie do wykonania tej charakteryzacji macie w domu...generalnie rana zrobiona jest z waty,wikolu,chusteczek higienicznych a krew zrobiona jest z wody,gliceryny,żelatyny i barwnika.








A ostatnia to propozycja  "zdartej skóry" ten makijaż wykonywałam dość dawno temu...gdy stawiałam swoje pierwsze kroki w sztuce makijażu i wszystkiego dopiero się uczyłam. Heh ..cały czas się uczę :)Do wykonania tego makijażu potrzebujecie chusteczek higienicznych,kleju i sztucznej krwi...jest to charakteryzacja prosta,szybka do wykonania i efektowna...







Jestem ciekawa co sądzicie o moich pomysłach :)
I z c hęcią poznam wasze pomysły na "hlejołinowe" malowanki :)


Pozdrawiam 



7 komentarzy:

  1. Dziewczyno ! Masz prawdziwy talent ;O Genialne propozycje ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń

  2. Hi there, I enjoy reading all of your article.
    I like to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo nie lubie halołina bo zwykle propozycje są krwawe i obrzydłe. a Twoja jest taka milutka dla oka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.I am trying
    to find things to enhance my web site!I suppose its ok
    to use some of your ideas!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim nasza skóra, (szczególnie bardzo wrażliwa skóra na twojej twarzy) pokryta jest warstwą tzw. Warstwy hydrolipidowej. W istocie jest to swego rodzaju bariera przed brudem, zanieczyszczeniami powietrza, a nawet światłem słonecznym.

    Olej CBD pomaga wzmocnić osłonkę mielinową, co może pomóc w zapobieganiu zaczerwienienia i ciemnych plam

    Jeśli szukasz produktu bazującego na CBD, który jest bezpieczny w użyciu na twarzy i ciele - i który nie zatka Twojej skóry w trakcie procesu
    polecam ten : https://konopiafarmacja.pl/produkty-konopne/95-olej-cbd-5-essenz-15-ml.html


    CBD uzyskiwane z konopi jest zawsze legalne, podczas gdy CBD pochodzące z rośliny marihuany jest nielegalne, z wyjątkiem stanów, które mają programy rekreacyjnych lub leczniczych marihuany.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo super ale się wystraszyłam realistyczne :D
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you a lot for sharing this with all of us you actually recognize what you're talking
    approximately! Bookmarked. Please additionally talk over with my
    web site =). We can have a link exchange agreement between us

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.