środa, 6 kwietnia 2016

Konkurs BELL-zostań dziewczyną miesiąca.

Witam Was serdecznie drogie panie i panowie.


Dziś przychodzę do Was z ogromną prośbą.


Może i wiecie albo i nie-biorę udział w konkursie Bell organizowanym na Facebooku. Wiem,że szanse mam na prawdę małe ale nie tracę nadziei i się nie poddaję ale potrzebuję Waszej pomocy.
Konkurs jest na głosy o które chcę Was prosić.


Wystarczy kliknąć w link i oddać swój głos. Zajmuje to dosłownie minutkę a dla mnie każdy głos jest na wagę złota.
Codziennie można oddać jeden głos :)
Pomożecie???



19 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała ci pomóc, ale ta strona się ładuje, ładuje i nie chce się załadować... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna jesteś! wygrasz na pewno:D

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.