niedziela, 21 lutego 2016

Lovely nude make up kit-paletka cieni



Witam Was serdecznie znowu po dłuższej nieobecności za co oczywiście najmocniej przepraszam.Dziś napiszę kilka słów o paletce Lovely,którą dorwałam w Rosmanowskiej promocji 49 %.Dość dobrze już ją przetestowałam więc mogę się wypowiedzieć.

 Cena paletki to ok 14-15 zł 






W paletce znajduje się 12 cieni.3 matowe i 9 z drobinkami. Do paletki dołączona jest pacynka.Odcienie zdecydowanie "moje" Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne.Nie ukrywam,że jedne są lepsze,drugie gorsze.Cienie matowe są bardzo słabo napigmentowane,baza delikatnie podbija ich kolory.Z cieniami z drobinkami jest trochę lepiej. Cienie się osypują a wynika to niestety z tego,że trzeba ich nałożyć więcej aby uzyskać jakiś efekt.

Na powiekach utrzymują się całkiem długo,nie zbierają w załamaniach więc w tej kwestii nie ma tragedii.




 Tutaj jest troszkę informacji od producenta i skład.





 Czy warto czy nie warto kupić? Nie ma chyba co dyskutować.Cena jednego cienia wychodzi niewiele ponad 1 zł.Myślę,że produkt idealny jest dla osób tak jak ja zaczynających przygodę z makijażem. 


Macie? Co sądzicie?


Pozdrawiam 




23 komentarze:

  1. Również moja pierwsza, i jest średnia :D Trochę słabo widać cienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawi nowa paletka nudziaków od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta paletka jest fatalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, dla osób które dopiero zaczynają przygodę z makijażem, paletki tego typu są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie miałam tej paletki bo nigdy nie mogłam na nią trafić u mnie w Rossie ale teraz chyba przestała mnie kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ta firme ale wersje z nudziakami, jednak po dłuższym stosowaniu wiem ze następnym razem kupię coś co nie tak bardzo będzie się osypywać. Ona jest dobra na początek drogi z makijażem powiek po dłuższym używaniu człowiek zaczyna od cieni wymagać czegoś więcej . ale twoja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą paletką na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolorki, podoba mi się ta paletka

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście kolory zachwycają! Cena 1 złotówki za kolorek wydaje się bardzo dobra i warta kupna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorki przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą paletkę. Zgadzam się z Tobą, są w niej lepsze i gorsze cienie (zdecydowanie wolę te z drobinkami). Do codziennego, delikatnego makijażu całkiem nieźle się sprawdzają.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory ładne, ale nie skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę drugą wersję paletki i bardzo ją lubiłam dopóki nie zakupiłam paletki z Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kusiły mnie nigdy te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paletka za niewiele :) mam w brązach i te odcienie z drobinami mnie denerwują ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tania ta paletka, myślałam, że więcej kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.