niedziela, 7 lutego 2016

Foltene Pharma-szampon do skóry wrażliwej

Witajcie kochani.
Dziś przygotowałam dla Was kolejną recenzję o kosmetyku Foltene Pharma i jest to szampon do skóry wrażliwej.


Cena ok 45 zł 200 ml

Więcej informacji znajdziecie na stronie InfoPlus24




Opakowanie bardzo charakterystyczne dla produktów Foltene czyli kartonowe pudełeczko na którym poza naklejoną dodatkową etykietą w języku polskim na której znajdują się niezbędne informacje,nie znajdziemy innych informacji w języku ojczystym. Na kartoniku znajduje się również skład.Opakowanie jest proste i ładne,typowo apteczne jak dla mnie.
W środku buteleczka plastikowa,nie jest transparentna więc nie można kontrolować ilości zużycia. Otwarcie typu klik,bez problemu się otwiera i zamyka.Otworek jest jednak za mały i pisałam o tym również w tej recenzji. Ponieważ konsystencja szamponu jest bardzo gęsta,otworek mały a plastikowa butelka dość twarda,ciężko się wyciska większą ilość kosmetyku dlatego ja za każdym razem korek zupełnie zdejmowałam.









Konsystencja tak jak wspomniałam jest gęsta,taka trochę żelowa.Przeźroczysta.Kosmetyk bardzo dobrze się pieni przez co buteleczka 200 ml wystarczyła mi na ponad miesiąc więc szampon jest bardzo wydajny.Ślicznie pachnie,ja wyczuwam w nim takie delikatne nutki "ciasteczkowe" jakby piernik :) 




Szampon jest faktycznie delikatny ale mimo to bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy,dobrze się wypłukuje.Nie spowodował żadnych podrażnień,uczuleń ani łupieżu.Włosy są faktycznie nawilżone,miękkie i gładkie.Dobrze się rozczesują.Skład również bardzo mi odpowiada gdyż nie zawiera parabenów,SLS 
Bogaty jest natomiast w wit.F i alantoinę która przyczynia się do poprawienia kondycji włosów i nawilżenia.Szczerze muszę przyznać,że z tego szamponu jestem dużo bardziej zadowolona niż z szamponu restruktuzyjącego który miałam wcześniej.Bardzo dobrze sprawdził się na moich włosach.Niestety poprawiłabym to opakowanie które jest na prawdę bardzo nie wygodne. Ale mimo to polecam Wam wypróbowanie bo uważam,że warto.

A Wy znacie produkty Foltene??

Co sądzicie?


Pozdrawiam 




27 komentarzy:

  1. Zapiszę sobie jego zdjęcie żebym o nim nie zapomniała o skuszę się kiedyś na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy szampon. Jak się na niego natknę to zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No teraz już znasz,może "nie osobiście" ale znasz :)

      Usuń
  4. Może moje włosy by go polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam tego szamponu:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jakby moje włosy na niego zareagowały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy szampon. Chyba muszę się skusić i wypróbować bo aż jestem ciekawa jak zareagują moje włosy. One bardziej lubia szampony SLes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też bardziej lubią takie szampony ale ten z Foltene spisał sie bardzo dobrze :)

      Usuń
  8. Takie słodkie zapachy to ja lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam z tej firmy tylko odżywkę jakąś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki szampon by mi się przydał :)
    P.S. Jak się spisuje TT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj TT spisuje się rewelacyjnie. Szczerze mówiąc nie wyobrażam już sobie czesania czupryny czymś innym :)

      Usuń
  11. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marka jest mi całkowicie obca.

    OdpowiedzUsuń
  13. przypomniałaś mi, że mam gdzieś dwa czy trzy kosmetyki foltene, muszę je wyciągnąć i zacząć używać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią go wypróbuję, bo jestem ciekawa jak moje włosy by zareagowały na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam zbytnio nie lubię testować szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale mam już swoje sprawdzone. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.