wtorek, 19 stycznia 2016

Bell trójkolorowe cienie do powiek 06

Witam Was serdecznie. Ponieważ w ostatnim czasie zaopatrzyłam się w kilka nowości w szafie Bell i praktycznie wszystkie już przetestowałam dziś przyszedł czas na recenzję trójkolorowych cieni do powiek. Szczerze mówiąc cieni używam tylko wtedy gdy rano mam więcej czasu ale ogólnie moja przygoda z nimi rozpoczęła się całkiem nie dawno i nadal jeszcze się uczę więc na powiece niestety ich nie pokażę.Mój aparat nawet nie dałby rady ująć makijażu tak jakbym tego oczekiwała.
A więc do rzeczy...





W szafie Bell znajdziemy 6 wariantów kolorystycznych tych cieni.Mój to 06.Kosztują ok 12 zł.


źródło



Okrągłe,małe opakowanie zmieści się bez problemu w każdej kosmetyczce.Jest dość delikatne,jednak bardzo stabilne,łatwo się otwiera i zamyka.Jest to nowa wersja opakowania,która nie zawiera pacynki.Cienie są z delikatnymi drobinkami,świetnie sprawdzą się w makijażu dziennym jak i wieczorowym. Pigmentacja jest całkiem niezła ale dla porównania dodałam zdjęcie z użyciem bazy Bell o której pisałam Wam tutaj






 Cienie mają bardzo fajną konsystencję,jest taka kremowa i aksamitna,zadziwiająco miękka.Dobrze się rozprowadzają i nie obsypują.Trwałością również jestem zaskoczona.Cienie utrzymują się przez cały dzień i nie rolują.Poza tym nie podrażniły,nie wysuszyły ani nie uczuliły więc mają już kolejny duży plus.Jest to kolejny kosmetyk tej firmy z którego jestem bardzo zadowolona i śmiało mogę Wam polecić :)


Pozdrawiam





21 komentarzy:

  1. Miałam tą paletkę. Byłam zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki bardzo ładne, takie podstawowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie też bym wybrała takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię perłowych cieni, są dla mnie trochę hm... odpustowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka wygląda na fajną opcję dla początkujących :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne połączenia kolorów. Z chęcią się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne kolory, podoba mi się wariant 3:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te paletki jestem od nich uzależniona:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te cienie, pozytywnie mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolorki, właśnie takie odcienie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachęca mnie numerek 04. Być może skuszę się na nieco żywsze kolory niż zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.