sobota, 19 grudnia 2015

Wyniki rozdania urodzinowego

Witajcie :)

Zanim ogłoszę wyniki niestety muszę napisać kilka nieprzyjemnych słów na temat osób zgłaszających się do rozdania i obserwatorów.Tylko w dniu dzisiejszym zniknęły cztery osoby które,obserwowały bloga i jeszcze zanim zdążyłam ogłosić wyniki-zniknęły.Takie działanie doprowadza mnie do szału i ludzie którzy zakładają swoje blogi dla rozdań i tym podobnych.Na to niestety nie mam wpływu ale chciałabym poinformować owe osoby iż na moim blogu pojawi się zakładka "czarna lista" na której umieszczę nicki i/lub linki to waszych blogów.Dzięki temu takie osoby nie będą brane pod uwagę przy jakimkolwiek rozdaniu lub konkursie na moim blogu oraz pozwoli innym blogerom mieć na "takich" oko!


No i nadszedł moment,którego ja niestety nie lubię a to dlatego,że chciałabym obdarować każdą z Was ale nagroda jest tylko jedna.
Więc żeby nie przedłużać ....
Nagroda leci do....






Gratuluję Ci Kochaniutka i już piszę do Ciebie meila :)

Pozdrawiam 



30 komentarzy:

  1. Gratulacje! :D
    Znam ten ból z uciekającymi obserwatorami :/ Ale jeszcze większym problemem są dla mnie osoby, które nagminnie oszukują w rozdaniach, mimo że piszę, że każde zgłoszenie dokładnie sprawdzam. Później okazuje się, że czasami nawet kilkadziesiąt osób musi przez to odpaść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Nie przejmuj się to podobno Google robi jakieś porządki wśród obserwatorów. Dzisiaj na większości blogów poznikały osoby obserwujące, chyba chodzi o tych nieaktywnych użytkowników. Wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję bardzo :* strasznie się cieszę :) zaraz odp na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna Kawa i Agu_ro maja szczescie w rozdawajkach :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również obserwatorzy uciekają co jest przykre ale staram się nimi nie przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znikneli Ci obserwatorzy nie z ich winy, ja miałam wczoraj 599 a teraz 583
    coś się psuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, koleżanka ostatnio ma szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że agu_ro ma ostatnio szczęście, bo u mnie też wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęście Cię nie opuszcza :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram pomysl z "czarna listą". Gratuluję zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram pomysl z "czarną listą". Gratuluję zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję, dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :))
    Jeśli chodzi o znikających obserwatorów, to ostatnio blogger roił porządki i kasował nieaktywne konta.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.