wtorek, 22 grudnia 2015

La Luxe Olejek arganowy 8 w 1

Witam Was serdecznie :)
Dzisiejszy post jest już pewnie ostatni przed świętami.Niby ze sprzątaniem się już wyrobiłam,aż dziwne to w moim przypadku no ale w końcu mam teraz sporo wolnego czasu.Jakiś czas temu a w sumie to po 20 listopada pisałam Wam o zestawie kosmetyków La Luxe jaki dostałam od męża na urodziny.Dziś wyskrobię kilka słów na temat olejku 8 w 1
Ciekawe jest to bardzo...8 w 1??? Zazwyczaj sądzę,że jak coś jest do wszystkiego to tak naprawdę jest do niczego.Czy w przypadku olejku moje stwierdzenie się sprawdziło?
Zapraszam do przeczytania.


20 zł 150 ml

Zaczniemy od tego co nam obiecuje producent:



Arganowy olejek do włosów 8w1 


  • technologia pro-repair 4D 
  • intensywnie regeneruje 
  • do włosów silnie przesuszonych, farbowanych i zniszczonych 
  • lekka formuła nie obciąża włosów 


EFEKT JAK Z SALONU WIDOCZNY JUŻ PO PIERWSZYM UŻYCIU! Technologia Pro-repair 4D gwarantuje natychmiastową poprawę wyglądu i kondycji włosów. 

SZCZEGÓLNIE POLECANY DO WŁOSÓW SILNIE PRZESUSZONYCH, FARBOWANYCH I ZNISZCZONYCH.

 Olejek do włosów 8 w 1 intensywnie regeneruje nawet bardzo zniszczone i przesuszone włosy. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, zapewnia włosom kompleksową pielęgnację od nasady aż po same końce. Skutecznie odbudowuje strukturę włosów uszkodzonych, przesuszonych oraz po zabiegach koloryzacji. Nadaje połysk, eliminuje efekt elektryzowania i puszenia się włosów. Przywraca elastyczność i jedwabistą gładkość. Natychmiast po zastosowaniu włosy staja sie lśniące, miękkie w dotyku, łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach. 

KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1: 
1. Odbudowa włókna włosa. 
2. Nawilżenie i wygładzenie. 
3. Odżywienie i wzmocnienie. 
4. Intensywna regeneracja. 
5. Połysk od nasady az po same końce włosa. 
6. Miękkie i elastyczne włosy. 
7. Łatwe rozczesywanie i stylizacja. 
8. Ochrona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. 

INNOWACYJNA FORMUŁA 
Olejek arganowy regeneruje włosy od wewnątrz i intensywnie wygładza ich strukturę. Wzmacnia i nawilża, nadaje miękkość i elastyczność, chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Keratyna to podstawowy budulec włosów,odpowiada za ich kondycję i zdrowy wygląd. Keratyna w naturalny sposób odbudowuje strukturę włosów, głęboko odżywia i regeneruje. Wygładza i dodaje blasku. Olejek łopianowy wzmacnia cebulki włosowe, koi podrażnienia i swędzenie skóry głowy. Odżywia osłabioną i uszkodzoną strukturę włosa, stymuluje porost włosów i hamuje ich wypadanie. Przywraca włosom zdrowy i piękny wygląd. Witamina A sprzyja odbudowie suchych i zniszczonych włosów, działa przeciwłupieżowo i normalizuje hydrolipidową równowagę skóry głowy. Włosy staja się mocniejsze, bardziej elastyczne i pełne energii.


Olejek dostajemy w kartonowym opakowaniu,które jest szczelnie ofoliowane.Kartonik wygląda ładnie i luksusowo.Znajdują się na nim bardzo obszerne informacje o produkcie oraz skład.
Z kartonika wynurza nam się buteleczka,która również jest ofoliowana :D coby się nam nic nie rozlało :) 
Buteleczka jest przeźroczysta więc można kontrolować ilość kosmetyku.Koreczek łatwo się zdejmuje i zakłada.Atomizer się nie zacina,można kontrolować ilość kosmetyku poprzez siłę nacisku.






 Olejek ma konsystencję rzadką,koloru złotego.



Skład:

Emolient,olejek sojowy,emolient,ciekły wosk,parafina,olejek łopianowy,olejek arganowy,keratyna,wit.E,antyoksydant,kwas askorbinowy-przeciwutleniacz,kwas cytrynowy,wit.A

Skład byłby całkiem przyjemny gdyby nie parafina i wosk.A no i muszę wspomnieć,że olejek arganowy jest na 7 miejscu a keratyna na 8 więc ile ich tam jest??
Olejek nie zawiera jakiś strasznych konserwantów czy parabenów więc za to plus ale ogólnie ujmując skład jest średni w kierunku słabego.


Od razu zacznę od tego,że nie można pryskać olejkiem na włosy bezpośrednio z butelki bo włosy poprostu są tłuste.
Więc na początek nalałam na rękę malutką ilość,rozsmarowałam w dłoniach i nałożyłam na mokre włosy od połowy długości,efekt-tłuste! To samo dzieje się na suchych włosach.Nawet najmniejsza ilość olejku sprawia,że włosy są przyklapnięte i wyglądają na tłuste.
Szkoda mi go wywalać więc zaczęłam używać na suche włosy w ten sposób,że smaruje nim włosy i trzymam około 3 godzin a potem emulguje i zmywam.Efekt jest fajny,bo włosy są miękkie,rewelacyjnie błyszczące i gładkie dosłownie jak nie moje :) Nie puszą się.Ale z uwagi na wosk i parafinę nie jestem do końca przekonana czy ten sposób jest dobry i czy olejek przypadkiem nie wyjdzie mi bokiem.Spróbuję zużyć tą butelkę,którą mam ale z uwagi na ogromną wydajność tego specyfiku nie będzie to łatwe.Dodam też,że olejek ma słodkawy zapach,taki jakby waniliowy,niby jest ładny ale mnie chyba trochę za mdły.Nie utrzymuje się na włosach.
Olejek żadnych podrażnień czy łupieżu nie spowodował.
Jestem przekonana,że nie kupię go ponownie więc i Wam nie polecam.



Pozdrawiam 










10 komentarzy:

  1. Mam go i też nie do końca jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wyglądał zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię olejków do włosów, bo po prostu przetłuszczają włosy tak jak w twoim przypadku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ale u mnie zrobił szopę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. brrr i cena taka sobie ale i tak nie dla mnie olejki ;)
    Pogodnych Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie dla mnie, widzę że nie jest pozbawiony wad.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam i dobrze, że już wiem jaki jest. Nie kupię. ;)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli też bym pewnie miała tłuste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo tego, że Tobie szczególnie nie podpasował, ja bardzo chętnie bym go wypróbowała do moich porowatych włosów, mam tą samą obawę co do parafiny jak i Ty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale lubię produkty z olejkiem arganowym. :-)

    Zdrowych, Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, samych sukcesów i realizacji celów oraz wszystkiego najlepszego Nowym Roku.:-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.