sobota, 26 grudnia 2015

BeBeauty fluid matująco-korygujący 01 nude

Witam Was serdecznie w ten drugi i ostatni dzień świąt.Mam nadzieję,że Wasz Mikuś był w tym roku bardzo bogaty a Wy grzeczni :)
Mam jak na razie wolną chwilę więc postanowiłam naskrobać kilka słów o fluidzie z biedry :) Jakiś czas temu pisałam Wam o tuszu BeBeauty z którego byłam i jestem bardzo zadowolona.
Fluid już prawie mi się skończył nad czym ubolewam bo w mojej biedronce już go nie ma :(

30 g ok 8 zł dostępność-Biedronka




Jak widać opakowanie niczym szczególnym się nie wyróżnia.Jest proste,koloru czarnego z białymi napisami.Korek jest odkręcany a fluid poprostu się wyciska. Tuba jest dość miękka więc można go wycisnąć do ostatniej kropli choć ja i tak zawsze rozcinam opakowanie.
Z tyłu opakowania znajduje się informacja od producenta:unikalna receptura fluidu zapewnia perfekcyjne krycie skóry.Doskonale maskuje przebarwienia i niedoskonałości cery,zachowując przy tym jej naturalny wygląd.Dzięki zawartości silikonowanych  pigmentów fluid doskonale rozprowadza się nie pozostawiając na twarzy smug.Zawiera kompleks aktywnych witamin C i E.4



Z kolorem trafiłam w 10,jest to najjaśniejszy odcień i jest faktycznie jasny.Dobrze się rozprowadza,konsystencja jest kremowa i aksamitna.Jest bardzo wydajny.Opakowanie miałam przez prawie 4 miesiące.Faktycznie matuje.Krycie jest średnie jednak w miejscach w których chce żeby krycie było porządne np.na nosie i pod oczami tam gdzie mam piegi nakładam i wklepuje drugą warstwę.Więc można to krycie spokojnie stopniować.Nie ma żadnych smug czy plam.Nie ciemnieje.Fajnie wyrównuje koloryt skóry.I co najważniejsze trzyma się prawie cały dzień bez poprawek.Nie zapycha,nie uczula ani nie podrażnia moich oczu,które na kremy i na podkłady są szczególnie wrażliwe i od razu reagują strasznym szczypaniem i łzawieniem jeżeli coś im nie podpasuje.A tu nic.Zero szczypania czy łzawienia.Fluid ten jest wyprodukowany przez Bell,kosztuje tak naprawdę grosze w porównaniu z innymi fluidami a jest jak dla mnie świetny.Śmiało mogę go Wam polecić.






Kolejny raz przekonuje się bardzo pozytywnie o działaniu kosmetyków BeBeauty.Dobra jakość za małe pieniądze. Na pewno przetestuję ich jeszcze więcej :)

A co Wy sądzicie o Biedronkowych kosmetykach?

Pozdrawiam



31 komentarzy:

  1. miałam ostatnio fluid rozświetlający z bell w baaardzo podobnym kształtem opakowaniu do tego i byłam zadowolona bardzo w lecie :) Teraz kolor jest ciut za ciemny. Zastanawiam się teraz tylko właśnie czy to nie jest ten sam podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak. Tym bardziej,że mam przebarwienia bo niestety palę :( A ten fluid fajnie je maskuje i wyrównuje koloryt.

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że tak dobrze się spisze, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi niestety nie podpasowal ten fluid...;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt. Ja jednak od kiedy poznałam kremy BB to już innych kosmetyków tego typu nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że się sprawdził. Będę go miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Biedronkowe podkłady ale nie używam ich ciągle tylko mieszam jeden dzień taki drugi Bell, trzeci Rimel bądź Perfecta. Masz rację że są niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe rozwiązania.Ja mam tak,że jak mi coś przypasuje to nie chce się rozstawać :)

      Usuń
  8. Moja siostra go kiedyś miała i bardzo go chwaliła;)
    Zapraszam na wielkie rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O musze wypróbować ten fluid :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam czasem płynu micelarnego z BeBeaty do demakijażu i jest to jeden z niewielu, które mnie nie podrażniają. Zastanawiałam się ostatnio nad wypróbowaniem tych kosmetyków, ponieważ są one tanie, a ostatnio trochę mały mam budżet kosmetykowy. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt rewelacyjny, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W biedronie można trafić na jakieś cudoo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super efekt nie spodziewalabym sie za takie pieniadze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie spodziewałam takich cudów gdy go kupowałam a tu proszę :) Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)

      Usuń
  14. efekt fotoszopu na twarzy normalnie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt świetny, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie dobrze to wygląda :) Niestety dla mnie nie ma ocienia wśród tych fluidów, za blada jestem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej omijam te kosmetyki szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno skuszę się na ten fluid przy najbliższej okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go, ale efekt całkiem dobry ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.