niedziela, 27 grudnia 2015

La Luxe Paris maska arganowa 8 w 1


Witam Was serdecznie w tą leniwą niedzielę.Nie wiem jak Wam ale mi zaczyna się już nudzić w domu.Chętnie poszłabym do pracy ale tam wracam dopiero piątego stycznia.Jak wrócę to pewnie będę marudzić,że posiedziałabym w domu :P No tak to już ze mną jest.
Wczoraj był post o fluidzie z biedry to dziś dla odmiany będzie kilka słów o masce do włosów również z biedry :P


Cena 20 zł 500 ml


Na początek kilka słów od producenta:
Innowacyjna maska do włosów 8 w 1 skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, chroni kolor oraz przywraca włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Natychmiast po zastosowaniu włosy stają się jedwabiście gładkie, lśniącei miękkie w dotyku. Łatwo sie rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.
KOMPLEKSOWE DZIAŁANIE 8 w 1:1. Odbudowa włókna włosa.2. Nawilżenie i wygładzenie.3. Odżywienie i wzmocnienie.4. Intensywna regeneracja.5. Połysk od nasady aż po same końce włosa.6. Miękkie i elastyczne włosy.7. Łatwe rozczesywanie i stylizacja.8. Ochrona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

34 komentarze:

  1. Ja zawsze mam wilką rezerwę w stosunku do kosmetyków, które widuję w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do biedronkowych nie mam ale jest za to kilka innych firm do których podchodze z rezerwą :)

      Usuń
  2. tez mam suche wlosy, mysle, ze moglabym byc z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. W kwestii włosowej argan u mnie się nie sprawdza ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie muszę skończyć Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę sobie jakiegoś zakupić.Jak narazie miałam tylko bananowego :)

      Usuń
  5. miałam ją - dobrze się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją , jest bardzo dobra, aktualnie testuje Kallosy ale na pewno do niej wróce bo mi super zregenerowała włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super,że tak dobrze się sprawdziła.Widzę,że teraz jest jakiś szał na Kallosy :)

      Usuń
  7. Ważne, że coś zdziałała. Chętnie bym ją wypróbowała. Zapach pewnie ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Budyń waniliowy mmmm ale mnie zachęciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłaby idealna dla moich włosów, chyba muszę sprawdzić czy jest w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie miałam przekonania do tej maski, ale po Twojej recenzji na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko mojej bo jak widać w komentarzach dziewczyny chwalą :)

      Usuń
  11. Fajnie zabrzmiała w Twej opinii, szkoda tylko że takie duże opakowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze na dłużej wystarczy a można ją używać na zmianę z innymi maskami czy odżywkami :)

      Usuń
  12. Chyba przyszedł czas na zakup tej maski po Nowym Roku. Teraz musze wykończyć wszystkie swoje mazidła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ten piękny budyniowy zapach nie utrzymuje sie długo na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ją, była całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam suche włosy i totalnie zniszczone, może i mi by pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak wykończę wszystkie maski to możliwe że się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jej ale może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się kiedyś nad jej kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli nie przyspiesza przetłuszczania to może się na nią skuszę, bo to mnie powstrzymywało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh jak ja uwielbiam maski do włosów i tak jak kiedyś ich unikałam, teraz używam regularnie i widzę ogromną różnicę :) Tej oczywiście nie znam, ale ważne, że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam długą listę Kallosów do przetestowania, może kiedyś sprawdzę i tą :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.