niedziela, 14 lutego 2021

 Witajcie Kochani w ten niedzielny poranek.Dla mnie pracowity od samego rana ale nie narzekam gdy robię to co kocham najbardziej czyli maluję.

Dziś pokażę Wam makijaż,który zmalowałam na mojej siostrze. Cienie których użyłam to paletki :

-Sleek Snapshots 

-paleta cieni z  Aliexpress

-żółty cień z Melkior 11420 matt sun flower














Jest to jeden z makijaży w którym się zakochałam,jeden z moich najlepszych przy którym widać mega progres. 
A co Wy sądzicie o tym makijażu?
Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania,koniecznie dajcie znać czy się podoba :)

Pozdrawiam 




5 komentarzy:

  1. Bardzo efektowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cóż za piękny makijaż! Olśniewający :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Rewelacja, uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż rewelacyjny, kiedyś bardzo lubiłam takie kolorowe makijaże teraz stawiam na stonowane kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efektowny makijaż miły dla oka. Bardzo mi się podoba. Widać, że masz do tego rękę :) Siostra wygląda ślicznie z tymi oczkami.

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.