czwartek, 4 lutego 2021

Moja karnawałowa propozycja makijażu-Seaside Sunset-zachód słońca na powiece




Witam Was serdecznie kochani w ten ponury wieczór. Dziś przychodzę do Was z propozycją makijażu na karnawał. Zamarzył mi się widok zachodu słońca nad morzem i postanowiłam zmalować go na powiece. Bardzo spodobał mi się efekt końcowy i jestem ciekawa Waszej opinii.


 









Dajcie znać jak wygląda Wasz makijaż w karnawale. Jestem bardzo ciekawa.
A już niebawem pojawi się propozycja makijażu na walentynki <3

Pozdrawiam 



5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten twój zachód słońca jest przepiękny :D Świetna interpretacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Jak dla mnie jest zbyt odważny, ale Tobie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie:) prawdziwy zachód słońca;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.