niedziela, 10 stycznia 2021

Naklejki babyboomer z Aliexpress

 Wiatam Was serdecznie. Dziś napisze kilka słów o naklejkach wodnych do stworzenia na paznokciach efektu babyboomer. Na ten moment nie ma obowiązku noszenia rękawiczek więc pazurki można pokazać w przeciwieństwie do makijażu.





Naklejki zamówiłam na Aliexpress 11.11 i dotarły do mnie po prawie dwóch miesiącach oczekiwania. Zapłaciłam za nie coś ok ok 2 zł z darmową przesyłką. Teraz cena z przesyłką to ok 5 zł. Tutaj macie link



Naklejek w opakowaniu jest 20. Ja nie miałam do nich cierpliwości więc użyłam tylko 4. Naklejki naklejałam na lakier hybrydowy nr 051 z O.Nail- dostępne w Biedronce za 9.99 zł

Każdą naklejkę pojedynczo odcinam. I wkładam do naczynia z wodą.



Koniecznie trzeba pamiętać aby przed włożeniem naklejki do wody zdjąć folie ochronną.


Tak wygląda naklejkana paznokciu- jeszcze nie przycięta.


A tak wyglądają dwa gotowe paznokcie z naklejkami. Przyznam, że efekt jest bardzo subtelny. Ledwo widoczny. Zastanawiam się, jak te naklejki prezentowały by się na ciemniejszym kolorku. 
Z efektu niestety też zbyt długo się nie cieszyłam, ponieważ dwie naklejki odeszły z topem już tego samego dnia. Być może ja coś zrobiłam źle ale z naklejek korzystałam już wcześniej i nigdy takiej sytuacji nie miałam. Natomiast na kolejnym paznokciu pościerała się i tylko jeden z czterech pod koniec dnia wyglądał dobrze. Być może gdybym poświęciła tym paznokciom więcej czasu i zrobiła bardziej precyzyjnie wytrzymały by dłużej? Na pewno nie skreślam tych naklejek i dam im jeszcze jedną szansę.

A Wy korzystacie z takich "udogodnień" ?





12 komentarzy:

  1. Recenzja super i rzetelna ale produkt mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, ale nie dla mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś często kupowałam takie różne rzeczy do paznokci teraz już mniej. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego wymyślili.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię rzeczy do pazurów z aliexpress:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam parę razy, tak z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że tak szybko odchodzą

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam własnie na zestaw do manicure z Ali xd ciekawe co mi przyjdzie;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny gadżet. Chętnie się w taki zaopatrzę, bo paznokcie wyglądają naprawdę ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt mi się bardzo podoba tylko szkoda, że taki mało trwały eh

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutaj akurat jest praktycznie niewidoczny, ale trzeba próbować dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.