niedziela, 4 września 2016

Eyeliner w żelu Maybelline + pędzelek Kozłowski EB 504 rozmiar 1

Witam Was serdecznie. 
Dzisiaj napiszę kilka słów na temat eyelinera żelowego z Maybelline i pędzelka Kozłowski który zakupiłam z myślą właśnie o używaniu z tym eyelinerem.







Zacznę może od pędzelka,jest to dokładnie Kozłowski EB 504 rozmiar 1. Wybrałam go po obejrzeniu filmiku na YT Maxineczki w którym używała dokładnie tego samego eyelinera i pędzelka.Pędzelek jest bardzo dobrze wykonany.Świetnie się domywa,nie gubi włosków.Rączka jest drewniana a skuwka metalowa.Całość bardzo solidna.Jednak teraz mogę stwierdzić,że rozmiar 1 jest dla mnie za duży.Mam niestety małe oczy a w dodatku opadające powieki.Ale pędzel na pewno się nie zmarnuje bo przyda się zapewne do malowania kresek na większych powiekach. Teraz na pewno skuszę się na ten sam w rozmiarze 0 
Jego cena to 10.08 zł i dostać go możecie na Ladymakeup.pl A dokładnie tutaj





Teraz kilka słów o eyelinerze. Jest to mój pierwszy eyeliner żelowy w słoiczku. Do tej pory kreski malowałam tylko pisakami ale za każdym razem co kupiłam to się zawiodłam.Ostatnim razem miałam z Essence który jest cudownie nasączony,wspaniała końcówka maluje piękne,równe kreseczki ale jest tragicznie nie trwały i rozmazuje się u mnie już po godzinie. Więc po przetestowaniu kilku takich pisaków stwierdziłam,że mam dość i postawiłam na właśnie ten eyeliner. Zapakowany został w kartonowe pudełeczko. Konsystencja jest bardzo gęsta i myślę,że bez duraline z Inglota nic bym nie namalowała.Więc dolewam dosłownie kropelkę i wtedy konsystencja staje się odpowiednia,lżejsza-taka masełkowata.Produkt jest bardzo trwały.Nic się nie rozmazuje,nie kruszy jednak wymaga precyzji i wprawnej ręki. Szczerze przyznam,że nie wychodzi mi to perfekcyjnie w 100 % ale staram się i ćwiczę i wiem,że niebawem namaluję taką piękną kreseczke jak znane YT bo nie od razu Kraków zbudowano :) Dodatkowo wspomnę,że produkt nie uczulił ani nie podrażnił moich wrażliwych oczu.Do zestawu został dołączony pędzelek,z dwoma końcówkami.Po jednej stronie jest gąbeczka do rozcierania a po drugiej pędzelek.
Eyeliner możecie również dostać na Ladymakeup.pl dokładnie tutaj.teraz w cenie promocyjnej za 26,39 zł 







Kolejny raz mogę stwierdzić,że moje zakupy na Ladymakeup.pl były bardzo udane.Z pewnością będę wracać bo jestem na prawdę bardzo zadowolona z produktów,cen i obsługi klienta.

A Wy znacie eyeliner? Jestem ciekawa co o nim sądzicie :)

Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.