wtorek, 6 stycznia 2015

Garnier Beauty Care Roll-on



Witajcie kochani :)

Dziś już ostatni dzień leniuchowania.Strasznie dużo było ostatnio wolnego i jakoś mnie to "rozstroiło" Teraz trzeba ponownie wracać do obowiązków i codzienności i jakoś mnie to przeraża ale najgorszy pierwszy dzień.

Mam dziś dla Was recenzję rollon'a od Garniera.Osobiście bym go nie kupiła ponieważ jakiś czas temu kupiłam w biedronce taki 2-pak a że nie miałam jak kosmetyku powąchać ponieważ 'kulki' były złączone ze sobą i oklejone-wzięłam w ciemno. Zapach był tragiczny i strasznie męczyłam się z tymi "kulkami" i obiecałam sobie,że nigdy w życiu nie kupię żadnego antyperspirantu z Garniera. 
I nie kupiłam bo ten kupił mąż i ...czytajcie dalej. 






Co nam mówi producent: 
Antyperspirant Beauty Care zawiera pielęgnacyjne olejki i naturalne drobinki perłowe, aby nadać gładkość i wyrównać koloryt skóry i niedoskonałości spowodowane depilacją. Posiada przyjemny i kobiecy zapach.
Garnier Mineral Deodorant 48h to pierwszy dezodorant na polskim rynku, którego głównym składnikiem jest aktywny minerał nie blokujący porów, dzięki czemu skóra może oddychać i zachowuje świeżość przez wiele godzin. 

Cena ok 7-8 zł 50 ml




Opakowanie: niby wydaje się takie samo jak w większości  ale różnica jest taka,że ta nie jest stawiana kulką do dołu aby kosmetyk spływał i można było go zużyć do końca.Ten kosmetyk stawia się kulką do góry co widać na zdjęciach i przy końcówce ciężko jest z wydobyciem resztek.Można oczywiście stawiać "do góry nogami" ale trzeba o coś oprzeć bo opakowanie jest tak zaprojektowane,że się przewraca.






Zapach:bardzo ładny,wydaje mi się,że jest taki kwiatowy. Dość intensywny ale nie przeszkadza w używaniu perfum.




Moja opinia:szczerze mówiąc po ostatnich przejściach z Garnierem nie myślałam,że będę zadowolona.Kosmetyk stosowany nawet zaraz po goleniu nie podrażnił skóry ani nie uczulił. Kosmetyk dość długo wysycha ale nie spotkałam się jeszcze z antyperspirantem w kulce który by szybko się wchłonął.Nie klei się. Chroni przed przykrym zapachem ale przed wilgocią mnie nie ochronił. Na ubraniach nie pozostawia żadnych śladów.Jest wydajny a do tego jest dostępny w naprawdę nie wygórowanej cenie jak za taką jakość. Nie koliduje z używaniem perfum po mimo intensywnego zapachu. Myślę,że nawet nie mam się czego uczepić :)
Ten garnierek jest jak najbardziej wart polecenia ale uważajcie na inne zapachy!!!




A Wy używałyście? co sądzicie



8 komentarzy:

  1. A widzisz, jak dobrze, że mąż Ci go kupił :)
    Lubię Garniera, ale akurat antyprespirantu tej firmy jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie używam, ale moja mama bardzo lubi ich kulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te kulki z Garniera :)
    OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja osobiście mam tyle że różowy Invisible mnie sie podoba i jestem zadowolona z garniera

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja osobiście mam tyle że różowy Invisible mnie sie podoba i jestem zadowolona z garniera

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.