środa, 11 listopada 2015

Zakupy w Rossmanie z 49% rabatem :)

Witajcie moje drogie.Mam nadzieję,że chociaż Wy macie dobre humorki bo u mnie chandra odpuszcza na chwilę po czym wraca jak bumerang bardzo niespodziewanie.Doskwiera mi brak słońca.W dodatku dzień taki krótki,że zupełnie nie mam kiedy robić zdjęć na bloga.Mój aparat to najzwyklejsza cyfrówka i zdjęcia wychodzą dobre jedynie w świetle dziennym.Miał być dziś post rozdaniowy ale,że nie dotarły do mnie jeszcze kosmetyki jestem zmuszona przełożyć go.Mam nadzieję,że tylko do weekendu.
Dziś pokażę Wam co zgarnęłam w Rosku z rabatem 49 %.Nie jest tego dużo ponieważ mój budżet w tym miesiącu jest malutki,mogłabym rzec nawet,że znikomy dlatego nie zaszalałam.



Na początek pokażę Wam to co chciałam mieć i na co polowałam.
Jest to paletka cieni Lovely Nude make up kit.Paletka w cenie normalnej kosztuje niewiele ponad 14 zł.Zawiera 12 cieni w tym perłowe i matowe.Zakochałam się w tych kolorkach <3








Kolejne cienie są z Miss Sporty,z rabatem wyszły za ok 5 zł za sztukę.Ciemniejsza od góry  to nr 160 PEANUT BUTTER a u dołu 180 GOLD ALMOND





Następnie mamy kredkę do brwi (moja pierwsza w życiu kredka do tej pory tylko brwi regulowałam) Jest to kredka również z Miss Sporty o nr 002.
Tak się zastanawiam czy nie jest za ciemna.Na brwiach wygląda całkiem dobrze. I tak szczerze mówiąc nie jestem pewna czy w odpowiedni sposób jej używam :P Cena to ok 5 zł po rabacie.




No i ostatnia sztuka to pomadka w kredce Lovely nr 2,kosztowała również ok 5 zł.Kolor jest całkiem ok ale jej zapach jest nieznośny :/




No i to by było na tyle :) Teraz czekam do 14.11 bo jak wiecie będzie promocja na podkłady, korektory pudry, róże, bronzery.Planuję zakupić jakiś podkład-nie wiem jeszcze jaki :P No i korektor który zakryje piegi :)

A jak Wasze zakupy w rosku? Udane?

Pozdrawiam 



36 komentarzy:

  1. A ja nie mam się kiedy wybrać na zakupy, może w piątek się na chwilę wyrwę. Paletkę Lovely uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą pomadkę z Lovely w kredce i nie czuję jej zapachu ;) Może Tobie trafił się felerny egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam jak na razie farbkę do ust z serii hypoalergicznej Bell i jestem mega zadowolona, żel do brwi z Wibo i jeszcze w sobotę idę kupić korektor (chyba nowy też Wibo) i puder fixer. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka lovely u mnie niestety się nie sprawdziła, podkreślała suche skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kolory w tej palecie ;) mam nadzieję, że jutro po pracy uda mi się podskoczyć do Rossmanna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. W rossmanie kupiłam jedną szminkę, tusz i eyeliner więc na aktualną chwilę można stwierdzić że aż tak nie szalalam :) mam nadzieję że w ostatnim tyg promocji też mnie nie poniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w Niemczech nie ma takich promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zanim zauroczyłam się w paletach mua, sleek i mur (chociaż ostanie to na bakier są) kupiłam paletkę Lovely...i ona dłuugo mi służyła i była bardzo dobra jak na polskie realia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam taką samą paletkę, była jedyna w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te pomadkę w kredce miałam ale strasznie usta wysuszała..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Lovely ma też takie pomadki w kredkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kupiłam póki co żel do skórek z SH i tusz do rzęs z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nic nie kupiłam i do Rossmanna na razie się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja skusiłam się tylko na dwa tusze do rzęs, bo reszta była wymacana ipootwierana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam tylko niewymacane produkty,zaklejone i zabezpieczone.

      Usuń
  15. Mam ta paletke szkoda jednak ze malo jest matów i że cienie nie sa trwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę perłowe.Maty są jak dla mnie słabo napigmentowane.

      Usuń
  16. ja ostatnio omijam Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dziś wstąpię,pewnie już nic ciekawego nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. paletka Lovely za mną chodzi od dawna, mogłam ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie piękne zakupy :) śliczne te cienie z Lovely, oby były trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo też mam tą paletke :P i cienie słabo widać i się sypią :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka świetna, sama mam na taką ochotę od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja kupilam kredke do brwi z manhatana (polecam!) i tusz i to by ylo na tyle. Niestety półki szybko zostaly opustoszone z zawartosci, wiec nie upolowalam swojego ulubionego eyelinera z eveline (celebirities)

    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie mogę trafić na te paletki:) Jak z trwałością cieni?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest do zgarnięcia w moim rozdaniu,może weźmiesz udział? Zapraszam.
      Z trwałością to raczej tak średnio.Nie jest najgorsza ale najlepsza też nie.Myślę,że na bazie trzymały by się lepiej ale ja bazy pod cienie nie używam.

      Usuń
  24. Paleta cieni ma niesamowite odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie chodzę na te wyprzedaże.

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletki mnie urzekły, ładne kolory no i ta cena :) moje zakupy bardzo udane, co chciałam dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jak zwykle nakupowałam pełno tuszy do rzęs :P
    a ta paletka cieni jest super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo przyjemne zakupy :) Pozostaje mi życzyć samych kolorowych makijaży! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się odcienie paletki. Może się sama na nie skuszę...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja skusiłam się na konturówki z Lovely, podkład z Bell, lakiery i wiele innych :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.