niedziela, 1 listopada 2015

Przesyłki październikowe-kontynuacje współpracy,wygrane,zakupy

Witam Was serdecznie.Post powinien pojawić się wczoraj ale byłam tak zajęta robotą w domu,że wieczorem padałam z nóg i niestety nie dałam rady :( Widziałam,że na Waszych blogach październikowe denka już.Też planuję napisać taki post-mój pierwszy ale myślę,że to pewnie w ciągu nowego tygodnia ogarne :)





Na początek pokażę Wam nagrodę z rozdania u Magdy
Dostałam całkiem sporą przesyłkę,pełnowartościowe kosmetyki i całą masę próbek.Jeszcze raz dziękuję Ci Magdo :)



Tutaj przesyłka od InfoPlus
W ramach kontynuacji współpracy wybrałam sobie szampon i odżywkę.Kosmetyki już testuję więc niebawem pojawi się moja opinia o nich.



Również w ramach kontynuacji współpracy z Triny.pl wybrałam sobie musik o którym pisałam Wam już tutaj



O pudrze Marizy który otrzymałam do testowania dzięki trustedcosmetics.pl pisałam Wam już tutaj



I serum z tego samego portalu





A teraz troszkę moich zakupów

Szampon z Rossmana który się nie sprawdził.Miał ułatwiać rozczesywanie a sprawia,że włosy mojej córki są dosłownie jak druty.I LSS w promocji był za ok 6 zł






Tutaj zestaw BeBeauty-krem,peeling i maseczka ca całe 5 zł :P No i odżywka za 4,99 zł.Pisałam już o niej.Bardzo lubię niektóre kosmetyki Biedronkowe.




Biosilk również z rossmana za ok 5 zł,stosuję do zabezpieczenia końcówek.Sprawdza się całkiem fajnie.



Kupiłam jeszcze prę innych kosmetyków ale niestety nie mam zdjęć.
A jak wasze łowy październikowe?
Udane?

Pozdrawiam 



30 komentarzy:

  1. Sporo tego :) ja nie kupiłam zbyt wielu rzeczy ze względu na spore inne wydatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Foltene- pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki, chyba do wlosow farbowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty w ramach współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw z Be beauty mi nie podpasowal

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka duża wygrana! :) Zazdroszczę :)
    A ten zestaw za 5 złotych marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie kosmetyków a kosmetyków:D do recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej w konkursie. Bardzo fajny zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo wspaniałych nabytków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki zestaw startowy też bym sobie kupiła w Biedronce :)
    Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe mnóstwo świetnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Paulinka, nudzić się nie będziesz tylko pisać, pisać, pisać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paczuszki, miłego testowania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najfajniejsza przesyłka z kosmetykami Foltene. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie przybyło nowych rzeczy ale na szczęście nie dużo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego :)
    A szampon z Ross. i u nas się nie sprawdził. Choć początkowo wydawał się być ok.

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.