czwartek, 1 stycznia 2015

Woda perfumowana Little Black Dress AVON+moje postanowienie na rok 2015




Dziś mamy pierwszy dzień Nowego Roku.Na pewno z wiele z Was powzięło postanowienia na rok 2015.Ja też mam takie postanowienie a w zasadzie jest ono już zrealizowane.Wczoraj na kilka minut przed północą wypaliłam ostatniego papierosa.Zmotywowała mnie do tego Włosymusząbyćdługie Czuję się nadzwyczaj dobrze poza tym,że chwilami dopada mnie głód nikotynowy ale nie jest on tak silny jak wydawało mi się,że będzie.Myślałam,że do rzucenia palenia potrzebna jest silna wolna-nic bardziej mylnego!Mam nadzieję wytrwać w swoim postanowieniu i się nie poddać ale jak będzie to czas pokarze.Będę Was na bieżąco informować.

Przedstawiam Wam wodę perfumowaną Little Black Dress od AVON








Ponadczasowy, zawsze modny zapach z rodziny kwiatowo-orientalnej, stworzony z myślą o kobiecie eleganckiej, która uwielbia nieprzemijający czar klasyki - małą czarną, perły i dobre perfumy...

 kategoria: orientalno-kwiatowa


Nuty zapachowe: 
nuta głowy:afrykański imbir, kolendra, cyklamen 
nuta serca: różowa peonia, gardenia, ylang-ylang, kwiat księżycowy 
nuta bazy: drzewo mleczne, japońska śliwka, piżmo. 




Na zdjęciach prezentuje Wam opakowanie 30 ml za które zapłaciłam ok 20 zł.
Dostępne są również opakowania 50 ml za ok 60 zł










Moja opinia:nie sądziłam,że polubię ten zapach.Wodę zamawiałam "w ciemno" i jestem nią zachwycona. Zapach nie jest zbyt "ciężki".  Bardzo elegancki ale zarazem lekki w sam raz dla młodej kobiety. Delikatnie słodkawy.Zapach utrzymuje się dość długo jak na wodę choć dla mnie zawsze to zbyt krótko :)
Polecam :) 


I życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.Abyście spełniły wszystkie se pragnienia i postanowienia :*

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Uwielbiam Little Black Dress ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. mam te wodę i jestem w niej zakochana od paru miesiecy :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyka avonu, ale mimo to zapach mi totalnie obcy...

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapachy marki Avon, w szczególności Perceive, ale też kilka innych. Tego akurat nie miałam.
    Wszystkiego najpiękniejszego w nowym roku i wytrwałości w realizacji noworocznych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co dobre na nowy rok Kochana :*:*
    Nie miałam okazji poznać tego zapachu, ja też mam tak, że zawsze uważam że wody pachną za krótko. Tzn chyba pachną dalej ale ja już nie czuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i do końca nie wiadomo jak to jest.Czy już nie pachnie czy poprostu my się przyzwyczajamy i nie czujemy.

      Usuń
  7. moja mama często miała ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten zapach :)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zapach tej wody toaletowej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 50ml na allegro można dostać za 40zł ;) Swego czasu kupowałam go notorycznie, teraz przerzuciłam się na coś innego, ale lubię od czasu do czasu do niego wrócić ;)
    Życzę wytrwałości w postanowieniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiele kosmetyków Avon można kupić na Allegro w niższej cenie

      Usuń
  11. Znam ten zapach, jest bardzo ładny :)
    Życzę wytrwałości w Twoim postanowieniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra ma te perfumy i jej tak średnio spasował ten zapach, a mi się on bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wytrwałości!
    A LBD znam od bardzo wielu lat, nawet lubię (u kogoś), ale to nie mój zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielone perfumy z tej firmy do najpiekniejszy zapach jaki kiedykolwiek miałam. Kupuje je od ponad roku poprostu uzaleznilam sie od tego zapachu POLECAM

    OdpowiedzUsuń

Witaj :)

Dziękuję za każdy dodany komentarz-one motywują mnie do dalszego działania.
Miło mi,że do mnie zaglądasz a będzie jeszcze milej jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad-na pewno się odwdzięczę :)

Komentarze promujące blogi nie są tutaj mile widziane.